Pošlete mi hračku poštou?
Ano, zásilkovnou nebo DPD.
Budu platit zálohu?
Ano, u dražších hraček vyžadujeme zálohu, která se Vám ale po vrácení hračky vrátí.
Je možné výpůjčku prodloužit?
Ano, pokud už na ni nečeká někdo další.
Jak za službu zaplatím?
Pošleme Vám na Váš email fakturu pro uhrazení.
Co se stane, když hračku poškodíme, nebo ztratíme její část?
Nic velkého, vše lze řešit, jen nám dejte vědět, abychom se mohli domluvit na řešení vzniklé situace.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na zaslání hraček zásilkovnou. Chtěla bych půjčit hračky na konkrétní den, ale není mi jasné, jaké časové okno vybrat. Když vyberu například pondělí 9.00, tak to v tuto hodinu odešlete (a mně dorazí hračky ve středu)? Stačí z vaší zkušenosti počítat na dopravu 2 dny? A ukončení půjčení je předpokládám ve chvíli, kdy vám hračky dorazí zpět a je tedy opět potřeba počítat s dvoudenní rezervou?
Děkuju za odpověď
Lea
Dobrý den paní Leo,
děkujeme za dotaz. Budeme odpovídat postupně.
Ano, na dopravu je potřeba přibližně počítat 2 dny. Z naší zkušenosti je to tak, že pokud potřebujete hračky např. na čtvrtek, zasíláme nejpozději v úterý. Vždy se snažíme podat zasilku Zasilkovne ráno, aby šla denním svozem a na druhý den byla u Vás. To samé je i v případě dopravce DPD. Objednáme svoz na úterý, garantuji doručení do druhého dne.
Vypůjčka Vám zapocne až v den obdržení balíčku. Následně Vám běží 7 denní lhůta vypůjčky nebo delší, a na jejim konci pro Vás opět objednáme dopravu. Konec vypůjčky je z vaší strany v den poslání balíčku. My nastavíme rezervaci tak, aby ji mohl další zákazník po Vás převzít až k nám balíček od Vás dorazí.
Pokud byste měla ještě jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit, jsme tady pro Vás.
Jana a Katka z Půjčovny hraček