Dotazy

Pošlete mi hračku poštou?

Ano, Zásilkovnou nebo DPD. Jen je potřeba vždy brát ohled na váhu a velikost objednávaných předmětů. Pokud byste však dopravu neodhadli správně, nic se neděje. My to za Vás hlídáme, přeměřujeme a podle potřeby kontaktujeme a dopravu měníme. Vždy je to však jen s Vaším souhlasem 🙂 

 

Budu platit zálohu?

Ne, záloha se neplatí u žádné naší hračky. 

 

Je možné výpůjčku prodloužit? 

Ano, pokud už na ni nečeká někdo další. Vždy se však snažíme udělat maximum, abychom Vám vyšly vstříc. Proto vždy říkáme, nebojte se nás kontaktovat. Zavolejte, napište, jsme tady pro Vás. 

 

Jak je to s placením? 

Jakmile objednávku přijmeme, potvrdíme ji a následně Vám na email pošleme fakturu (někdy nám to chvíli trvá, protože musíme přeměřit a zvážit hračky, abychom věděly, jestli máme správně zadanou dopravu, proto s námi prosím mějte trpělivost). Pokud jste z Ostravy nebo blízkého okolí, můžete za výpůjčku zaplatit hotově při jejím vyzvednutí přímo u nás v Půjčovně hraček.

 

Co se stane, když hračku poškodíme, nebo ztratíme některou její část? 

Vše má řešení. Vždy se snažíme posuzovat, jak moc je hračka či pomůcka zničená a důležité také je, zdali se dá i nadále používat nebo ne. Proto vás prosíme, dejte nám vědět, co se stalo, abychom se mohli domluvit na řešení vzniklé situace. Děkujeme 🙂 

 

Jak funguje výpůjčka v případě zaslání? 

V případě zaslání se snažíme vždy balíček zaslat tak, aby u vás byl tak, jak jste si vytvořili objednávku. Někdy nám však zkříží cestu dopravci a proto to máme nastaveno tak, že vám výpůjčka započne až ve chvíli, kdy balíček obdržíte. Od té chvíle vám běží vámi vybraný čas (7 dní, 14 dní, měsíc). Zaslání balíčku z vaší strany je až v den, kdy vám výpůjčka končí. Na tento den vám také objednáme dopravu nebo zašleme kód pro zpětné zaslání. Štítky zatím v našich balíčcích nečekejte. Vždy vám vše pošleme emailem nebo smskou.

2 komentáře u „Dotazy

  1. Dobrý den,
    ráda bych se zeptala na zaslání hraček zásilkovnou. Chtěla bych půjčit hračky na konkrétní den, ale není mi jasné, jaké časové okno vybrat. Když vyberu například pondělí 9.00, tak to v tuto hodinu odešlete (a mně dorazí hračky ve středu)? Stačí z vaší zkušenosti počítat na dopravu 2 dny? A ukončení půjčení je předpokládám ve chvíli, kdy vám hračky dorazí zpět a je tedy opět potřeba počítat s dvoudenní rezervou?

    Děkuju za odpověď
    Lea

    1. Dobrý den paní Leo,

      děkujeme za dotaz. Budeme odpovídat postupně.

      Ano, na dopravu je potřeba přibližně počítat 2 dny. Z naší zkušenosti je to tak, že pokud potřebujete hračky např. na čtvrtek, zasíláme nejpozději v úterý. Vždy se snažíme podat zasilku Zasilkovne ráno, aby šla denním svozem a na druhý den byla u Vás. To samé je i v případě dopravce DPD. Objednáme svoz na úterý, garantuji doručení do druhého dne.

      Vypůjčka Vám zapocne až v den obdržení balíčku. Následně Vám běží 7 denní lhůta vypůjčky nebo delší, a na jejim konci pro Vás opět objednáme dopravu. Konec vypůjčky je z vaší strany v den poslání balíčku. My nastavíme rezervaci tak, aby ji mohl další zákazník po Vás převzít až k nám balíček od Vás dorazí.

      Pokud byste měla ještě jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit, jsme tady pro Vás.

      Jana a Katka z Půjčovny hraček

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *